Ana içeriğe atla

ZİNET SALİ AĞLAMAM COVER

Ağlar mıyım? Ağlamam

Ziynet Sali'nin, DMC etiketiyle yayınlanan "Ağlar mıyım? Ağlamam" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.Bizde bu güzel şarkıyı cover yaparak beğeninize sunuyoruz.
AĞLARMIYIM AĞLAMAM ŞARKI SÖZLERİ
Gitme kal desem kalmaz 
Aşkı düşse eğilip almaz 
Unutmak zor iş ama 
Zaman zaman zaman lazım 
Sihirli değil sevişmek 
İçinde hiç aşk yoksa 
Umudunu kaybetti kalp 
Aman aman aman zamanla 
Girmedi kalbime almadı da 
Benim gibi hiç yanmadı da 
Belki başka yerde açmak 
İstedi çiçek
Gönüllüsün yalnızlığım 
Alışmış yürümelere tek 
Bu yüzden sevinçleri 
Kederli hep 
Ağlar mıyım ağlamam 
Bir daha bağlamam bizi 
Seni ister yak beni, yık beni 
Dağla şu kalbimi gelmem 
Ağlar mıyım ağlamam 
Bir daha bağlamam bizi 
Seni ister yak beni, yık beni 
Dağla şu kalbimi gelmem
Söz & Müzik: Zeki Güner
Düzenleme: Alper Atakan
Yönetmen: Mert Özkan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Güzel şarkıların Keman İçin Notaları

DİĞER ŞARKILARIN NOTALARINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

EZGİ VE RİTİM BANKASI - Ezgi Tekrarı-81-88

#ohh #osmanhocaylahazırlanıyorum #solfej #müzikeğitimi #müzikteorisi #müzik #piyano #ezgitekrarı #ritimtekrarı #ritim #ezgi #nota #notaöğretimi #notaokuma #notaduyma #notayazma #bona #ritmikokuma #ritimokuma #ritimyazma #yeteneksınavı #konservatuvar #konservatuar #müziköğretmenliği #müzikyeteneksınavı #konservatuvaryeteneksınavı #güzelsanatlarlisesi #ezgibankası #makamsalezgi #tonalezgi #2/4lükezgi #porte #dizek #kolaynotaokuma #basitnotaokuma