Ana içeriğe atla
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ

2012-2013 EĞİTİM –ÖĞRETİM YILINDA GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ’NE ÖN KAYITLA ALINACAK ÖĞRENCİLERİN YETENEK SINAVI PROGRAMI
GENEL HÜKÜMLER:
“Güzel Sanatlar Fakültesi Yetenek Sınav Yönergesi”nde (http://www.gsf.hacettepe.edu.tr/gs_sinav_yon.html) belirtilen hükümler uygulanacaktır.
ÖNKAYIT ve YETENEK SINAV TARİHLERİ:
Yetenek Sınavına girecek adaylar önkayıtlarını 22-23-24 Ağustos 2012 tarihlerinde Hacettepe Üniversitesi Web sitesi (www.gsf.hacettepe.edu.tr) üzerinden bilgisayar ortamında yapacak olup alınan kayıt çıktısı giriş belgesi olarak kabul edilecektir.
Yabancı Uyruklu Adayların başvuruları ise Fakülte Sekreterliğince bizzat yapılacaktır.
Sınav : 27 Ağustos 2012
Sınav Sonuçlarının İlanı : 28 Ağustos 2012
Kesin Kayıt : Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’nca tespit edilecek tarihte yapılacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Güzel şarkıların Keman İçin Notaları

DİĞER ŞARKILARIN NOTALARINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

EZGİ VE RİTİM BANKASI - Ezgi Tekrarı-81-88

#ohh #osmanhocaylahazırlanıyorum #solfej #müzikeğitimi #müzikteorisi #müzik #piyano #ezgitekrarı #ritimtekrarı #ritim #ezgi #nota #notaöğretimi #notaokuma #notaduyma #notayazma #bona #ritmikokuma #ritimokuma #ritimyazma #yeteneksınavı #konservatuvar #konservatuar #müziköğretmenliği #müzikyeteneksınavı #konservatuvaryeteneksınavı #güzelsanatlarlisesi #ezgibankası #makamsalezgi #tonalezgi #2/4lükezgi #porte #dizek #kolaynotaokuma #basitnotaokuma